söndag 7 december 2008

Bästa kvällen loo

Få gånger längtar man hem till gamla Sverige då man saknar vänner, familj och salt lakrits, men för det mesta känns det otroligt bra att vara här och jag kunde inte vara gladare för att jag bestämde mig för att åka hit. Precis så kände nog vi alla efter torsdags kvällen som var den bästa på länge. Så här innan skolan tar slut och vissa ska åka hem och fira jul, hade vi en toppen kväll vi i vår härliga gäng!
Kvällen började hos Fredrik med "pepp talk" från Måns till alla och han såg ständigt till att glaset inte skulle vara tomt! Kampen om de skulle spelas house eller hiphop musik var också svår.. Tillslut kom det på salsa och vips så blev det vuxen dans=)
 
Efter en trevlig förfest drog vi till favorit stället Foxtail där vi stötte på Adrian Grenier som var omringad av både killar och tjejer.. som tur var har killen träffat båda systrarna Mikaela och Malin så varför inte en till tänkte jag!

Två roliga timmar och flera onda sönder dansande fötter senare blev besök på yummy donuts och en promenad till christoffer och alex för en lika rolig efterfest.. tack mina vänner för en magisk kväll! 

Värden Fredrik gör reklam för sitt nya schampoo, för tunnhåriga..=)
Dance session!


Fredrik försöker charma Adrian


Inga kommentarer: